نوشته شده توسط : جعفر
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جعفر

 

معرفی الگوریتم جدید گوگل به نام مرغ مگس خوار

مرغ مگس خوار الگوریتم جدید گوگل است که به تازگی به الگوریتم های جستجو اضافه شده است. مرغ مگس خوار یا Hummingbird بر خلاف الگوریتم های گوگل پاندا و گوگل پنگوئن یک افزونه آنتی اسپم نیست بلکه بر روی بهینه سازی پرس و جوهای کاربران کار میکند.

مرغ مگس خوار الگوریتم جدید گوگل است که به تازگی به الگوریتم های جستجو اضافه شده است. مرغ مگس خوار یا Hummingbird بر خلاف الگوریتم های گوگل پاندا و گوگل پنگوئن یک افزونه آنتی اسپم نیست بلکه بر روی بهینه سازی پرس و جوهای کاربران کار میکند.

تفاوت الگوریتم جدید گوگل - مرغ مگس خوار با الگوریتم های گوگل پاندا و گوگل پنگوئن
الگوریتم های گوگل پاندا و گوگل پنگوئن تمرکز خود را بر روی روش های شناسایی اسپم گذاشته بودند، گوگل پاندا وظیفه شناسایی محتوای نامناسب و کپی شده از سایت های دیگر، روش های متقلبانه در داخل سایت مانند کلوکینگ و... را به عهده دارد و گوگل پنگوئن وظیفه شناسایی لینکهای اسپم و سایت های اقدام به خریداری لینک برای بهبود رنکینگ خود می کنند را عهده دار است. هر دو الگوریتم فوق در حال مبارزه با سئوی سیاه هستند و پاندا و پنگوئن نیز حیواناتی سیاه و سفید می باشند.

الگوریتم جدید گوگل - مرغ مگس خوار بر خلاف این دو الگوریتم یک افزونه ضد اسپم نیست بلکه افزونه ای برای تجزیه و تحلیل عباراتی است که کاربر برای جستجو وارد کرده. گوگل با این کار می تواند نتایج بهتری را به کاربران نمایش دهد و با استفاده از الگوریتم مرغ مگس خوار می تواند نتایج خود را بهبود بخشد. در واقع الگوریتم جدید گوگل تاثیری در نتایج رتبه بندی به طور مستقیم ندارد و صرفا عباراتی را که کاربر جستجو کرده بررسی می کند و بر اساس خواسته های کاربر سعی میکند بهترین نتیجه را نمایش دهد.

نحوه عملکرد مرغ مگس خوار
با وجود اینکه سوالات زیادی در مورد نحوه عملکرد فنی الگوریتم مرغ مگس خوار مطرح می شود اما گوگل تا کنون جزییاتی در مورد نحوه عملکرد این الگوریتم ارائه نداده است، مرغ مگس خوار بعد از الگوریتم گوگل کافئین که در سال 2009 ارائه شد و هدف از آن افزایش سرعت نتایج گوگل و ادغام آنها با نتایج شبکه های اجتماعی بود به عنوان جدیدترین الگوریتم بهبود نتایج گوگل ارائه شده است.

تمرکز اصلی مرغ مگس خوار بر روی عبارت جستجو شده است و این امکان را می دهد که گوگل عبارات فوق را به طور کامل تجزیه کرده و مورد بررسی قرار دهد. این موضوع سرعت دسترسی کاربران به پاسخ سوالاتی را که می خواهند افزایش خواهد داد.

مرغ مگس خوار ده روز است که به الگوریتم های گوگل اضافه شده و احتمال دارد که تا کنون تغییرات مربوط به این الگوریتم را در نتایج گوگل مشاهده کرده باشید. معمولا الگوریتم های جدید گوگل با تاخیر به سایر زبانها مانند فارسی وارد می شوند و هنوز اطلاع دقیقی از عملکرد این الگوریتم در زبان فارسی وجود ندارد.

آیا با آمدن مرغ مگس خوار الگوریتم های دیگر گوگل مانند Page Rank دیگر ارزشی نخواهند داشت؟

خیر، مرغ مگس خوار صرفا یک الگوریتم تکمیلی است و الگوریتم های قبلی در جای خود باقی خواهند مانند و کار خواهند کرد. الگوریتم های ضد اسپم گوگل پاندا و پنگوئن نیز همینطور خواهند بود.

آیا الگوریتم جدید به معنای تغییر ترافیک سایت های اینترنتی و تغییرات در رنکینگ آنها خواهد بود؟
خیر، در حالت کلی تغییرات اساسی در رنکینگ سایت ها بوجود نخواهد آمد بلکه عباراتی که کاربران جستجو می کنند تغییر پیدا خواهند کرد. البته این موضوع می تواند نهایتا به نفع برخی از سایت تمام شود و به ضرر برخی سایت های دیگر.

با ورود الگوریتم مرغ مگس خوار لازم است چه تغییراتی در سایت خود بدهیم؟

نیازی به انجام تغییرات در سایت شما نیست، اما این الگوریتم توجه ویژه گوگل به نیاز کاربران و عبارات جستجو شده را نشان می دهد. شما نیز می توانید با تحلیل عباراتی که کاربران سایت شما به دنبال آن هستند مطالب مفیدتری تولید کنید و محتوای خود را طبق عباراتی که مخاطبین شما به دنبال آن جستجو می کنند تولید نمایید.

درباره مرغ مگس خوار

دلیل نام گذاری الگوریتم جدید گوگل به مرغ مگس خوار از طرف گوگل اینگونه اعلام شده است که این پرنده دقیق و سریع است. دقت و سرعت دو عاملی است که در سیستم های هوشمند همواره در تناقض با هم قراردارند و همیشه در یک سیستم هوشمند باید یکی را فدای دیگری کرد.

مرغ مگس خوار کوچکترین پرنده دنیا است. بال های این پرنده در هر ثانیه 70 بار به هم می خورند و در حالت عادی هرگز نمی توان بال زدن پرنده را مشاهده کرد، بالهای این پرنده در زمان شیرجه زدن در هر ثانیه 200 بار به هم می خورند.این پرنده می تواند با سرعت 30 مایل در ساعت پرواز کند و این توانائی را دارد که در زمان پرواز در یک نقطه ثابت بماند و یا حتی به سمت عقب حرکت کند.

  1. طراحی سایت شرکتی
  2. طراحی سایت فروشگاهی
  3. طراحی سایت تهران
  4. طراحی سایت
  5. سئو سایت
  6. سئو
  7. طراحی وب سایت
  8. طراحی سایت شرکتی
  9. طراحی سایت فروشگاهی
  10. طراحی سایت تهران
  11. طراحی سایت


:: بازدید از این مطلب : 249
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جعفر

 

فرمت های گرافیکی در طراحی وب سایت

در دنیای وب هزاران فرمت موجود است که تنها تعداد کمی از آنها را مرورگرها پشتیبانی می کنند. قصد داریم در این مقاله به بررسی انواع فرمت های گرافیکی بپردازیم. فرمت هایی که برای طراحی موجود است و چه زمانی برای استفاده ی آنها مناسب است. فرمت هایی که بیشتر مرورگرهای وب آن را پشتیبانی می کنند عبارتند از GIF, JPEG, PNG و تصاویر وکتور است. برخی از ویژگی های فایل های گرافیکی عبارتند از: شفافیت، فشرده سازی، انیمیشن و پیشروی

در دنیای وب هزاران فرمت موجود است که تنها تعداد کمی از آنها را مرورگرها پشتیبانی می کنند. قصد داریم در این مقاله به بررسی انواع فرمت های گرافیکی بپردازیم. فرمت هایی که برای طراحی موجود است و چه زمانی برای استفاده ی آنها مناسب است.

فرمت هایی که بیشتر مرورگرهای وب آن را پشتیبانی می کنند عبارتند از GIF, JPEG, PNG و تصاویر وکتور است. برخی از ویژگی های فایل های گرافیکی عبارتند از:

شفافیت، فشرده سازی، انیمیشن و پیشروی

فرمت GIF

این فرمت در سال 1980 و برای طراحی وب سایت ساخته شد که در دهه 1990 ترجیح داده میشد که برای طراحی وب استفاده شود. این فرمت از ساختاری استفاده می کند که به راحتی و به سرعت فایل ها را کم حجم کرده و برای لود شدن سریع بسیار کاربرد دارند.

این فرمت به 255 رنگ محدود است و از ویژگی شفافیت پشتیبانی می کند. همچنین باید اضافه کنیم توسط این فرمت می توان تصاویر محرک ساخت.

مزایای استفاده از فرمت Gif عبارتند از:

  • قالب قوی برای نمایش عکس ها
  •     دیاگرام ها در این فرمت بهتر دیده میشود
  •     از ویژگی transparency قالب های گرافیکی پشتیبانی میکند

 


فرمت JPEG

فرمت JPEG میتواند به صورت فشرده ذخیره شود اما نه به صورت رنگ های واقعی یا True color که به صورت 24 بیتی است و در جایی که وضوح تصاویر نیاز است.

برخلاف فرمت GIF فرمت JPEG برای ذخیره شدن میتوانند از سوی کاربران کنترل شوند که بسته به میزان کیفیت و سایز فایل ممکن است متفاوت باشد.

مزایای این فرمت عبارتند از

  •     امکان فشرده سازی بیشتر و در نتیجه دانلود سریعتر
  •     برای استفاده برای عکس ها و طرح های پیچیده تر کیفیت تصویری بهتری را این فرمت ارائه میدهد
  • امکان پشتیبانی از رنگ های 24 بیتی


فرمت PNG

PNG فرمت های نسبتا جدید است که به عنوان جایگزینی برای فایل های GIF معرفی شد. این فرمت رنگ های تا 24 بیت را پشتیبانی میکند البته از ویژگی دیگر این فرمت این است که میتوان یک متن تحت عنوان توضیحات را بر روی عکس داشت .

متاسفانه برخی از مرورگرها این فرمت را پشتیبانی نمیکنند و البته امکانات آن هم تحت پوشش برخی از مرورگرها نیست.

مزایای این فرمت عبارتند از

  •     غلبه بر محدودیت رنگ 8 بیتی GIF
  •     اجازه می دهد تا شرح متن از تصویر برای استفاده از موتور های جستجو درج شود
  •     پشتیبانی از ویژگی transparency
  •     نمودارها در این فرمت بهتر از فرمت JPEG دیده میشود


تصاویر گرافیکی وکتور

بیشتر تصاویر وب به صورت شطرنجی هستند یا به صورت بیت مپ (bitmap) که اینگونه تصاویر به صورت نمایش پیکسلی نشان داده میشوند. تصاویر وکتور توسط برنامه های نرم افزاری مانند Adobe Illustrator و Macromedia Freehand که بسته به انتخاب طراح با نرم افزارهای متفاوتی طراحی میشوند. تصاویر وکتور باید به یکی از فرمت های GIF, JPEG یا PNG تبدیل شوند تا برای مرورگرها قابل خواندن باشد.

حال باید بررسی کرد که از کدام فرمت باید استفاده کنید
طراحان سایت باید از فرمت های GIF یا JPEG بیشتر استفاده کنند. اما باید در نظر داشت اندازه ی فایل GIF از JPEG کوچکتر است اما اکثر طراحان وب از فرمت GIF برای تصاویر پس زمینه و باکس ها و مابقی المنت های سایت استفاده میکنند زیرا این المان ها میتوانند از رنگ های 8 بیتی هم استفاده کنند.

فرمت JPEG برای عکس ها و تصاویر با وضوح بالا استفاده میشوند و از فرمت PNG در المان های 8 بیتی وب سایت استفاده میشود درست مانند فرمت GIF. اما فرمت GIF هنوز هم برای تصاویر محرک استفاده میشود.

 



:: بازدید از این مطلب : 259
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جعفر

 

روش های جذابیت سایت برای موتورهای جستجو

هرچند روش های زیاد و البته متفاوتی برای جذب موتورهای جستجو به یک وب سایت وجود دارد ولی بر طبق تجربه ما بهترین روش هایی که باعث می شوند موتورهای جستجو، وب سایت را دوست داشته باشند.

هرچند روش های زیاد و البته متفاوتی برای جذب موتورهای جستجو به یک وب سایت وجود دارد ولی بر طبق تجربه ما بهترین روش هایی که باعث می شوند موتورهای جستجو ، وب سایت را دوست داشته باشند:

محتوای وب سایت
موتورهای جستجو عاشق محتوای وب سایت شما می باشند. یک محتوای خوب که منحصر به فرد و مختص شما باشد یعنی از وب سایت دیگری کپی نشده باشد. محتوای وب سایت بهتر است مربوط به فعالیت کسب و کار باشند. حتی در مقالات و اخباری که می گذارید از همین قانون پیروی کنید.

آپدیت شدن وب سایت
یک وب سایت خوب وب سایتی است که آپدیت می شود. اگر وب سایت شما تغییر نکند درست مانند یک فروشگاه می باشد که ویترین آن عوض نمی شود و مشتریان را خسته می کند. در واقع اگر به فکر آپدیت کردن وب سایت نباشید چیزی برای عرضه نخواهید داشت. همان طور که در بالا هم اشاره شد با گذاشتن اخبار، مقالات و ... وب سایت خود را زنده نگه دارید.

ارتباط با وبمسترها
یکی دیگر از دلایلی که باعث شده وب سایت را موتورهای جستجو دوست داشته باشند، ارتباط کسب و کار با وب مستر ها می باشد. گرفن لینک هایی از وبمسترها به طور مداوم کمک زیادی به بهینه سازی سایت و در نتیجه کسب و کار آنلاین خواهد داشت.

لینک بیلدینگ
اگر برای وب سایت خود لینک بیلدینگ انجام می دهید ، خیلی مهم است که این لینک ها طبیعی باشند. از خریدن لینک هایی با هزینه های بالا جلوگیری کنید زیرا بعضی از لینک ها باعث شده که رنک خود را در موتورهای جستجو از دست بدهید. در نظر داشته باشید چقدر بک لینک هایی که مربوط به فعالیت کسب و کار شما و دارای کیفیت بالا هستند مهم می باشند.

شبکه های اجتماعی
اگر شما مایل هستید جایی در موتورهای جستجو داشته باشید باید به خوبی شبکه های اجتماعی را بکار ببرید. الگوریتم های جدید همانند گوگل پاندا عاشق این مطلب هستند که شما در شبکه های اجتماعی فعال و با مخاطبان خود ارتباطات معناداری را برقرار کنید.

  1. طراحی وب سایت
  2. طراحی سایت شرکتی
  3. طراحی سایت فروشگاهی
  4. طراحی سایت تهران
  5. طراحی سایت
  6. سئو سایت
  7. سئو
  8. طراحی وب سایت
  9. طراحی سایت شرکتی


:: بازدید از این مطلب : 258
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جعفر

 

چرا باید سایت را برای کاربران موبایل بهینه کرد

امروزه بحث موبایل در میان گسترش دهنده های وب بسیار داغ است.با رشد میزان فروش موبایل های هوشمند (Smart Phones) و ورود آنها به دنیای مجازی سوال های فراوانی ایجاد شده است.در این پست سعی میکنیم ۲۰ نکته را که کاربران موبایل‌ها و تبلت‌ها در ذهن خود دارند را مطرح کنیم. بحث بهینه سازی وبسایت برای موبایل موضوعی است بسیار تازه که ادغامی است از سئو و طراحی.شاید به جرات بتوان گفت یکی از سخت ترین بخش های On Page سئو موبایل یا بهینه سازی وبسایت برای موبایل میباشد.

امروزه بحث موبایل در میان گسترش دهنده های وب بسیار داغ است.با رشد میزان فروش موبایل های هوشمند (Smart Phones) و ورود آنها به دنیای مجازی سوال های فراوانی ایجاد شده است.در این پست سعی میکنیم ۲۰ نکته را که کاربران موبایل ها و تبلت ها در ذهن خود دارند را مطرح کنیم.
ب
نکته: کلیه آمارها و اطلاعات ارائه شده در این پست براساس اطلاعاتی میباشد که گوگل منتشر کرده است.

نظرکاربران  در مورد تجربه مرور صفحات وب با موبایل

    ۹۶ درصد کاربران با وبسایت هایی مواجه میشوند که برای مرور از طریق موبایل طراحی نشده اند.

    ۶۷ درصد کاربران تمایل دارند که سرویس یا محصول خاصی را از طریق وبسایت هایی که برنامه ریزی ویژه ای برای کاربران موبایل دارند خریداری کنند.
    ۷۴ درصد کاربران بیان کرده اند که مایل هستند درآینده باز هم به وبسایت هایی که طراحی پوسته موبایل دارند سربزنند.
    از طرف دیگر ۷۴ درصد کاربران که محصولی را از طریق موبایل پیدا میکنند به دیگر وبسایت ها هم سرمیزنند.
    ۵۲ درصد کاربران بیان کرده اند که تجربه منفی آنها از بررسی سایت های بدون پوسته موبایل باعث ایجاد ذهنیت منفی در مورد شرکت می شود.
    حتی اگر کاربران از محصول شما راضی باشند امکان استفاده آن در وبسایت های بدون پوسته موبایل ۵۰ درصد کمتر است.
    ۴۸ درصد کاربران بیان کرده اند که از بررسی وبسایت هایی که پوسته موبایل ندارند خسته میشوند.۳۶ درصد نیز گفته اند که احساس میکنند در حال تلف کردن وقت خود هستند.
    ۴۸ درصد گزارش داده اند که شرکت هایی که پوسته موبایل ندارند در مورد کار خود کمتر احساس مسئولیت میکنند.

 

تجربه ایده ال کاربران موبایل

    ۷۶ درصد کاربران مایل هستند که مکان جغرافیایی را از طریق وبسایت های بهینه برای موبایل پیدا کنند.
    ۶۱ درصد تمایل دارند که با یک دکمه در سایت با شرکت تماس بگیرند.۵۴ درصد میخواهند با یک کلیک با شما از طریق ایمیل ارتباط برقرار کنند.
    ۵۳ درصد میخواهند که اپلیکیشن را از طریق پوسته موبایل دریافت کنند.
    ۴۸ درصد کاربران میخواهند که به اکانت های شبکه های اجتماعی شرکت از طریق پوسته موبایل سایت دسترسی پیدا کنند.
    ۴۱ درصد میخواهند که فیلم معرفی شرکت را از طریق موبایل مشاهده کنند.
    ۷۸ درصد کاربران میخواهند از طریق یک یا دو کلیک در پوسته موبایل بتوانند به چیزی که میخواهند برسند.همین درصد علاقه مند هستند که از طریق باکس جستجوی ساده در پوسته موبایل به موارد مورد نیاز دسترسی پیدا کنند.
    ۷۶ درصد کاربران میخواهند که وبسایت در موبایل ها با صفحه نمایش کوچک بدون مشکل نمایش داده شوند.۶۴ درصد میگویند ترجیح میدهند به جای اسکرول افقی اسکرول عمودی داشته باشند.
    ۶۹ درصد تقاضای دکمه های بزرگ تر دارند که به راحتی بر روی آنها کلیک کنند.
    ۷۴ درصت ترجیح میدهند پوسته ساده و کارآمد باشد.
    ۷۴ درصد گفته اند که میخواهند از طریق یک دکمه به نسخه معمولی سایت وارد شوند.
    ۷۳ درصد کاربران میخواهند اطلاعات موجود در سایت به راحتی برای دسترسی در آینده ذخیره شود.
    ۷۳ درصد هم اعلام کرده اند که فرم های کوتاه با فیلدهای کمتر از نظر آنها بهتر است.

هنوز وبسایت خود را برای موبایل بهینه نکرده اید؟این فرصت را از دست ندهید.درصد استفاده از موبایل های هوشمند در ایران در حال رشد میباشد.

 



:: بازدید از این مطلب : 384
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جعفر

 

چگونه تگ بهینه بنویسیم؟

یکی از بزرگ ترین مشکلات وب فارسی که بعد از سال ها بهتر که نشده هیچ بدتر هم شده موضوع تگ میباشد. متاسفانه تعریف و دلیل استفاده از تگ توسط وبمسترهای فارسی زبان به طور کلی با تعریف و دلایل اصلی در جهان متفاوت میباشد. تگ ها بخش جداناشدنی وب فارسی هستند.بدترین پیشنهادی که میتوانید به وبمسترهای فارسی زبان بدهید این است که در پست هایش تگ قرار ندهد.اولین عکس العمل این است که در بهترین حالت به شما میخندد و میگوید مگر وبسایت بدون تگ اصلا از گوگل ورودی میگیرد؟
در جمله ی بالا چند مورد از اشتباهات بد و فاحش وبمسترهای فارسی دیده میشود.مثلا این که آنها موتور جستجو و به طور کلی سئو را فقط برای گوگل میدانند.اما بحث اصلی ما در اینجا در مورد خود تگ ها هست و این باور غلط که وبسایت بدون تگ اصلا معنا ندارد!!!

یکی از بزرگ ترین مشکلات وب فارسی که بعد از سال ها بهتر که نشده هیچ بدتر هم شده موضوع تگ میباشد.متاسفانه تعریف و دلیل استفاده از تگ توسط وبمسترهای فارسی زبان به طور کلی با تعریف و دلایل اصلی در جهان متفاوت میباشد.

تگ ها بخش جداناشدنی وب فارسی هستند.بدترین پیشنهادی که میتوانید به وبمسترهای فارسی زبان بدهید این است که در پست هایش تگ قرار ندهد.اولین عکس العمل این است که در بهترین حالت به شما میخندد و میگوید مگر وبسایت بدون تگ اصلا از گوگل ورودی میگیرد؟
در جمله ی بالا چند مورد از اشتباهات بد و فاحش وبمسترهای فارسی دیده میشود.مثلا این که آنها موتور جستجو و به طور کلی سئو را فقط برای گوگل میدانند.اما بحث اصلی ما در اینجا در مورد خود تگ ها هست و این باور غلط که وبسایت بدون تگ اصلا معنا ندارد!!!

کار زمانی بدتر میشود که مخاطب ما گروهی از وبمسترها هستند که به جرات میتوان گفت به تنها چیزی که اهمیت نمیدهند رضایت کاربران است.بیشترین مقدار تگ ها در وب فارسی در وبسایت هایی به کار برده میشود که به عنوان وبسایت های تفریحی شناخته میشوند.وبسایت هایی که شاید خیلی از ما کاربران خاطره ی خوشی از این نوع وبسایت ها نداشته باشیم و شاید همین خاطره بد باعث شود که این نوع سایت ها را فقط و فقط برای اسپم پراکنی بشناسیم.میتوان گفت مخاطب اصلی این پست همین دسته از وبسایت ها و وبمسترها هستند.

اول به این سوال پاسخ بدهیم که آیا داشتن یک وبسایت خود بدون تگ امکان پذیر است؟

پاسخ این سوال مثبت است,برای پاسخ دقیق تر به این سوال بهتر است اول بدانیم تگ ها در چه مواردی مفید هستند؟

اصولا مهم ترین دلیل مفید بودن تگ ها ایجاد ساختار مناسب و لینک های داخلی مرتب و منظم میباشد.دومین دلیلی که تگ ها بسیار مورد استفاده قرار گرفتند این است که این کلمات کوتاه میتوانند به بالا بردن چگالی کلمات کلیدی کمک کنند.اما دقت داشته باشید که استفاده بیش از حد تگ باعث افزایش بیش از حد چگالی میشود در نتیجه پست به اسپم تبدیل میشود.

بسیاری از سایت های بزرگ دنیا پست هایی بدون تگ دارند.تگ تنها یک عامل مثبت میتواند باشد.بهترین مثال سئوموز انگلیسی (www.seomoz.org) میباشد پست های این وبسایت همگی بدون تگ هستند و همیشه در بهترین جایگاه ها قرار میگیرند,پس سایت بدون تگ هم امکان پدیر است.توجه داشته باشید اگر واقعا تگ نکته ی اساسی و مهم در سئو بود یکی از بزرگ ترین شرکت های سئو و بازاریابی اینترنتی جهان حتما از آن استغاده میکرد.

سوال آخر و مهم ترین دلیل نوشتن این پست : چگونه تگ بهینه بنویسیم؟
انتخاب کلمات کلیدی مناسب چه کلمات کلیدی به معنا تگ و چه به معنای کلمات اصلی وبسایت کار بسیار پیچیده و مهمی میباشد.این فعالیت در دنیای سئو به عنوان Keyword Research شناخته میشود.برای نوشتن تگ بهینه چند قدم کلی وجود دارد:

  •     انتخاب کلمه ی کلیدی تک بخشی
  •     بررسی مقاله و المنت های سئو براساس آن کلمه
  •     بررسی کلمه ی کلیدی مورد نظر در دیگر وبسایت ها و نتایج
  •     پیدا کردن کلمات کلیدی مرتبط


مهم ترین بخش در شناسایی تگ برای پست ها بررسی خود پست است.قبل از هرکاری شروع کنید به بررسی پست و هدفی که در نوشتن آن دارید.به طور قطع نوشته ی شما دارای چند کلمه اساسی است که محتوای شما را به بهترین شکل معرفی میکنند.

پس از پیدا کردن کلمات کلیدی مورد نظر با استفاده از سرویس هایی مانند Google Insights و یا Adwords External بررسی کنید که تگ های انتخابی چقدر مورد جستجو قرار میگیرند و در چه مناطقی کلمه مورد نظر بیشتر جستجو میشود.

با کمک ابزارهایی مانند Google Adwords میتوانید کلمات مرتبط با تگ های خود را پیدا کنید و از آنها در پست ها استفاده کنید.

نکات مهم:

  • سعی کنید به جای تولید تگ های اسپم و بی معنی با استفاده از تگ های پیش بینی شده وبسایت خود را از نظر ساختار لینک داخلی قوی کنید.
  • تگ ها کلماتی یک بخشی هستند اگر تگ شما چند بخشی است چند تگ محسوب میشود.
  • از تکرار کلمات یک معنی در تگ ها خودداری کنید.عوض کردن کلمات و یا استفاده از کلمات هم معنی کمکی به شما نخواهند کرد بلکه بیشتر جنبه ی اسپم بودن پست را افزایش میدهند.
  • به خاطر داشته باشید که گوگل برای وبسایت هایی تگ های زیاد و بی معنی دارند آپدیت مخصوص ارائه کرده است.
  • تعداد تگ های پیشنهادی ما برای هر پست ۱۰ کلمه میباشد.توجه داشته باشید مقصود ۱۰ کلمه یک بخشی است.
  1. طراحی سایت
  2. سئو سایت
  3. سئو
  4. طراحی وب سایت
  5. طراحی سایت شرکتی
  6. طراحی سایت فروشگاهی
  7. طراحی سایت تهران
  8. طراحی سایت
  9. سئو سایت
  10. سئو
  11. طراحی وب سایت
  12. طراحی سایت شرکتی
  13. طراحی سایت فروشگاهی
  14. طراحی سایت تهران
  15. طراحی سایت
  16. سئو سایت


:: بازدید از این مطلب : 323
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جعفر

 

بدیهی است اجرای دقیق و همه جانبه این نکات، سهم قابل توجهی در رشد، رونق و بالندگی کسب و کار شما خواهد داشت.

 

نقش نظم در افزایش فروش

همانطور که در دنیای فیزیکی زیبایی فروشگاه و مرتب بودن ظاهر فروشنده مهم می باشد، ظاهر گرافیکی وب سایت نیز از نکات کلیدی به شمار می رود، منظور از زیبایی، گرافیک سنگین نیست و تنها رعایت اصول رنگ آمیزی و چیدمان سایت می باشد، اگر شما به یک فروشگاهی که کاملا به هم ریخته باشد و ظاهر فروشنده نیز نامناسب باشد مراجعه کنید آیا از آنجا خرید خواهید کرد ؟

دسترسی مناسب و افزایش فروش

در دسترس بودن اطلاعات و محصولات می تواند در افزایش فروش تاثیر داشته باشد، اگر شخصی وارد وب سایت شما شود و قصد خرید هم داشته باشد، اما نداند محصول مورد نظر را چگونه پیدا کند و یا روش خرید چگونه است، یقین داشته باشید از خرید منصرف خواهد شد.

تاثیر تعداد و نوع محصولات در افزایش فروش

سعی کنید از دسته وب سایت های همه چیز فروش نباشید، مخاطب خودتون رو بشناسید و فقط برای همان دسته از مخاطبان محصول تهیه کنید، اگر دسته بندی محصولات شما زیاد باشد مشتری هرگز به شما اعتماد نخواهد کرد و یا از این همه تنوع سردرگم خواهد شد و در نتیجه یا فروش نخواهید داشت و یا فروش کم می باشد.

نقش اطلاعات در افزایش فروش

اطلاعات بازدیدکنندگان را جمع کنید، زیرا ۹۹ درصد کسانی که برای بار اول وارد وب سایت شما می شوند، پس از ترک آن هیچگاه وب سایت شما را به یاد نخواهند آورد و اگر برای جمع آوری این اطلاعات دنبال راه حل می گردید پیشنهاد می کنم محصول راه اندازی ایمیل مارکتینگ با وردپرس را تهیه بفرمائید، جمع آوری اطلاعات بازدید کنندگان در نهایت می تواند باعث افزایش فروش گردد.

تاثیر تبلیغات و بازاریابی در افزایش فروش

باید یک هدف و برنامه تبلیغاتی داشته باشید و اگر این قسمت را حذف کنید مطمئن باشید هیچ گاه افزایش فروش را تجربه نخواهید کرد بلکه دچار کاهش فروش خواهید شد و به اصطلاح به قبرستان وب سایت ها هدایت خواهید شد.

کلام آخر

اکثر افرادی که با من تماس گرفته بودن از این ۵ مشکل برخوردار هستند و اگر برای آنها راه حلی پیدا نکنند، هرگز افزایش فروش نخواهند داشت، بنابراین اگر شما هم با این مشکلات دست و پنجه نرم می کنید سعی کنید این مشکلات را رفع نمایید تا شاهد افزایش فروش خود باشید، البته می توانید کتاب ۱۰ ترفند راه اندازی کسب و کار اینترنتی موفق را به صورت رایگان دانلود کنید تا با ترفند های بیشتری برای افزایش فروش و موفقیت در کسب و کار اینترنتی آشنا شوید.

 



:: بازدید از این مطلب : 283
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 6 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جعفر
تاریخ انتشار : شنبه 6 ارديبهشت 1399 | نظرات ()