نوشته شده توسط : جعفر

دوربین مدار بسته برای تعمیرگاه های خودرو و نمایندگی ها

دوربین مدار بسته برای تعمیرگاه های خودرو و نمایندگی ها

دوربین مدار بسته برای تعمیرگاه های خودرو و نمایندگی ها

سرمایه گذاری برای امن سازی بنگاه های خودرو یا نمایندگی های فروش خودرو و توسعه امنیت آن می تواند از سرمایه گران بهای آنها و اموال آن به نحوی مطلوب محافظت نماید.

بسیاری از نمایندگی های خودرو، موجودی های خود را در بیرون از محوطه و یا در فضایی باز نگهداری می نمایند و این امر سبب می شود که سارقان و دزدان به آن چشم طمع داشته باشند و بخواهند که خود خودرو و یا وسایل آن را به سرقت برند.

در این نمایندگی ها خودرو هایی با رنج قیمت متفاوت وجود دارد و اگر یک سارق بتواند به آن نفوذ کرده و بخشی از آن اموال را به سرقت برد علاوه بر وارد آمدن خسارت به آن موسسه، اعتبار ایشالن نیز زیر سوال خواهد رفت.

امروزه سیستم های نظارت تصویری متنوعی عرضه شده است که می تواند برای نمایندگان فروش خودرو و یا بنگاه ماشین، بر اساس هر بودجه ای پیاده سازی شود. در این مقاله قصد داریم تا اهمیت اجرای سامانه های نظارت تصویری در این اماکن را بررسی نماییم. سپس درباره مزایای پیاده سازی آن ها اشاره خواهیم نمود. یادمان باشد امنیت هر کسب و کار در موفقیت آن کسب و کار تاثیر مستقیم و بسزایی دارد.

باید این دید را داشته باشید که دوربین در نمایندگی فروش خودرو می تواند به عنوان یک سرمایه گذاری دراز مدت در نظر گرفته شود.

نکات امنیتی در هنگام نصب دوربین های مدار بسته

اگر خواهان نصب سیستم نظارتی در بنگاه خودروی خود هستید و می خواهید آن را به طور کامل ایمن نمایید، لازم است چندین فاکتور را مد نظر قرار دهید. این عوامل تاثیر بسزایی در انتخاب نوع دوربین و ویژگی های آن دارد تا بنگاه خودرو به طور کامل امن گردد. این عوامل در نصب بهینه آن نیز دخیل هستند.

اولین گام و مهم ترین گام برای مشخص شدن عوامل و فاکتورها، پرسیدن چند سوال ابتدایی و مهم است. اولین سوال باید درباره میزان و تعداد سرقت ها در سال های گذشته باشد. اگر تعداد سرقت ها زیاد باشد، مشخص است که نمایندگی فروش خودرو آسیب پذیری بالایی را در برابر سرقت دارد.

همچنین محله ای که این نمایندگی در آن قرار گرفته است نیز می تواند جرم خیز بودن آن را مشخص نماید. برای بررسی جرم خیز بودن محله می توانید پرس و جویی را از همسایگان داشته باشید. هر چه تعداد سرقت ها در محوطه نمایندگی و یا محله بیشتر باشد، شما باید تعداد دوربین های بیشتری را برای محیط و یا دیواره در نظر بگیرید.

بسیاری از بنگاه های فروش خودرو آسیب پذیر هستند و زیر نظر بسیاری از سارقان قرار دارند. از سویی دیگر در صورتی که صاحبان این مشاغل مدیریت و نظارت مناسبی بر این محیط ها نداشته باشند شرایط جوی و آب و هوا می تواند خسارتی را بر بدنه و سایر بخش های خودرو وارد سازد.

پرسش دوم شما باید به شناسایی مناطق جرم خیز گاراژ و یا نمایندگی فروش خودرو می توانید بهترین مکان های نصب دوربین را شناسایی کنید. شناسایی این مناطق و تعیین تعداد دوربین سبب جلوگیری از هزینه های اضافی برای خرید دوربین های غیر ضروری خواهد شد. بهترین راه این است که شما در ابتدای امر مناطقی که برای شما مهم تر هستند و سرمایه های بیشتری در آنجا انبار کرده اید را مشخص نمایید.

همچنین مناطقی که کمتر در تردد مسئولین وجود دارد نیز می تواند به مرور سبب جرم خیز شدن آن مناطق گردد. لیست این مناطق را تکمیل نمایید تا در انتخاب محل دوربین دقیق تر عمل نمایید. یکی از تهدید هایی که در مراکز تعمیر و یا نمایندگی خودرو وجود دارد دزدیدن لاستیک است. سرقت لاستیک آسیب پذیری بالقوه ای است که در تمامی نمایندگی های تعمیر خودرو وجود دارد.

در صورتی که چنین تهدیدی در منطقه شما رخ داده است لازم است از دوربین هایی استفاده نمایید که با راهکار تشخیص چهره ترکیب شود و سارقان را به مرور به شما معرفی نماید. برای آنکه بتوانید تصویری محکمه پسند را به مراجع قضایی تحویل دهید لازم است که مشخصات جزئی شامل رنگ لباس، میمیک صورت و موارد دیگر در تصویر مشخص باشد تا برای اثبات وقوع جرم قاضی تصمیم درستی را اتخاذ نماید.

پرسش سوم و پرسش نهایی که باید برای انتخاب دوربین ها در نظر داشته باشید این است که آیا در حال حاضر امنیتی وجود دارد؟ آیا سیستم امنیتی موجود موثر و کارا است؟ نقاط ضعف سیستم امنیتی موجود چیست؟

اگر در حال حاضر از سیستم های آنالوگ قدیمی استفاده می کنید و سامانه امنیتی شما از سیستم های مدرن بهره نمی گیرد باید سیستم خود را ارتقا دهید. سیستم های مدار بسته آنالوگ عملکردی محدود دارند و قابلیت های آنها انگشت شمار است. در بسیاری از مواقع تصویر این دوربین ها بی فایده می باشد و قاضی آن را قبول نمی نماید.

ارتقا سیستم های مدار بسته آنالوگ به دوربین های تحت شبکه می تواند مزایای بی شماری را به ارمغان آورد و امنیت منطقه را به طور کارا ارتقا دهد.

مزایای سیستم های نظارت تصویری در نمایندگی خودرو

نصب و اجرای پروژه های نظارت تصویری در نمایندگی های خودرو، می تواند مزایای بسیاری را به ارمغان آورد. این مزایا سبب ارتقا امنیت محیط کسب و کار آن ها خواهد شد. در بخش زیر به معرفی برخی از این مزایا می پردازیم.

بازدارندگی از وقوع جرم

یکی از الزامات امنیت در هر کسب و کار از جمله نمایندگی ها فروش و تعمیر خودرو، امن سازی محیط و ارتقا سپرهای امنیتی می باشد. باید در هر کسب وکاری اطمینان حاصل شود که وقوع و نفوذ جرم به یک منطقه سخت و دشوار است، این امر یکی از مسئولیت های بزرگ هر سازمان یا ارگان می باشد.

دوربین های امنیتی در هر منطقه از جمله گاراژهای تعمیرگاه و یا بنگاه های فروش عامل باز دارنده از وقوع جرم می باشند. استفاده از دوربین های جدید با قابلیت های نوآورانه سبب ارتقا امنیت هر محدوده می شود. در بسیاری از تحقیقات نشات داده شده است که خود دوربین عامل بازدارنده محسوب می شود چرا که سارقان نمی خواهند از اعمال مجرمانه خود اثر بگذارند و فیلمی از جرم خود را به صاحبان تحویل دهند.

سارقان با دیدن دوربین راه خود را کج کرده و به منطقه دیگر برای ارتکاب جرم مهاجرت می کنند.

محافظت از موجودی

همانطور که قبلا نیز اشاره شد، نمایندگی های فروش و تعمیرات خودرو نسبت به سایر مشاغل خرده فروشی کالاهای بسیار گران قیمت تری دارند. علاوه بر این، بخش بزرگی از موجودی خودرو آنها پس از پایان ساعت کاری در خارج از منطقه باقی می ماند، که می تواند یک هدف وسوسه انگیز، برای مجرمان بوده و یا لاستیک خودروها به سرقت رود.

حفظ امنیت نمایندگی ها از اهمیت ویژه ای برخوردار است و دوربین های امنیتی می توانند یک لایه دفاعی قدرتمند را فراهم کنند. با استفاده از هوشمند سازی های نظیر تشخیص حرکت و یا تشخیص نفوذ می توان هوشمند سازی منطقه را مضاعف نمود و با انتقال تصویر و ارائه پیام هشدار به صاحبان امنیت منطقه را به لطف سامانه نظارت تصویری مدرن ارتقا بخشید.

امن سازی ساختمان، کارکنان و مشتریان

دوربین های امنیتی که در نمایندگی های خودرو نصب می شوند علاوه بر حفظ دارایی وظیفه امن سازی کارکنان و مشتریان را دارند. با مانیتورینگ دوربین ها می توان کارکنان را در زمان بحران مطلع نمود و یا اگر یک مشتری در معرض خطر قرار دارد از طریق بلندگو پیام هایی را برای ایشان قرائت کرد.

مانیتورینگ کارمندان برای انجام وظایف روزمره به طور کامل، نیز از وظایف دوربین های مدار بسته به شمار می آید. انتقال تصویر و مانیتورینگ از راه دور کارکنان می تواند سبب ارتقا اثر بخشی عملکرد برای مدیران شود.

یکپارچه سازی

یکی از مزایای سامانه های نظارت تصویری یکپارچه سازی آن با سایر سیستم ها است و در صورتی که در نمایندگی از سامانه های کنترل تردد و یا پیجینگ استفاده می نمایند می توانید این سامانه ها را با هم ادغام نموده و با یک نرم افزار واحد آن را مدیریت نمایید. بررسی ورود و خروج کارمندان و زنگ درب ورودی سامانه هایی هستند که می تواند با نرم افزار دوربین ها یکپارچه شوند.

علاوه بر این سامانه خانه هوشمند نیز امکان تبعیت از نرم افزار را دارد و به کمک نرم افزار جامع می توانید مدیریت دما را نیز داشته باشید.

روش های سودمند برای اجرای دوربین های امنیتی برای نمایندگی های خودرو

هنگام انتخاب دوربین های امنیتی برای نمایندگی های خودرو، نکات مفیدی وجود دارد که کاربران می توانند از آنها برای بهترین انتخاب و مناسب ترین راهکار استفاده نمایند. انتخاب دوربین مناسب به شرایط محیط کاملا وابسته است و برای بهترین انتخاب باید فاکتورهای متعددی را نیز در نظر گرفت.

در بسیاری از مواقع مدل ها و تیپ های متنوعی از دوربین ها در کنار یکدیگر در یک پروژه به کار می برند تا ارزنده ترین راهکار فراهم شود. مهم ترین نکته ای که باید مدنظر قرار دهید این است که دوربین هایی که در فضای آزاد استفاده می شوند آیا توانایی مقابله با گرد و غبار و آب را دارند و به نوعی IP دوربین که بیانگر درجه حفاظت دوربین است برای این محیط ها پاسخگو است.

دقت کنید IP درجه حفاظت مخفف INGRESS PROTECTION است، که از دو عدد تشکیل می شود و برای محیط های بیرونی بهتر است ۶۶ یا ۶۷ باشد. یکی دیگر از نیازهای امنیتی در نمایندگی خودرو محل استقرار وسایل کارکنان است. نظارت بر این مناطق امنیت و آسودگی خاطر کارکنان را افزایش خواهد داد.

 

پکیج  کامل دوربین مدار بسته  دوربین مدار بسته تی وی تی  دوربین مدار بسته خرید     خدمات نصب دوربین مدار بسته      فروشگاه هایک ویژن

تکنولوژی POC انقلابی در نصب دوربین های مداربسته

دوربین-مداربسته-POC,,نحوه کار دوربین مداربسته POC برق از طریق کواکسیال
شاید اخیرا اسم تکنولوژی POC به گوش شما خورده باشد. شاید هم قبلا در طول نصب دوربین مداربسته به ساختن چنین تکنولوژی برای دوربین های مداربسته فکر کرده باشید. تکنولوژی POC برای دوربین های آنالوگ یکی از ایده هایی است که میتواند روند و کارایی نصب دوربین های مداربسته را کاملا تغییر دهد.

POC چیست؟

در ساده ترین تعریف POC همان معادل POE در دوربین های مداربسته آنالوگ است. با استفاده از تکنولوژی POC شما میتوانید دوربین های مداربسته خود را از طریق کابل تصویر (کواکسیال) تغذیه هم کنید. پس دیگر نیازی به کشیدن کابل برق و تصویر مجزا برای هر دوربین و قرار دادن منبع تغذیه ندارید. همه دوربین هایی که به DVR متصل شده اند گذشته از ارسال تصویر، برق خود را هم از طریق همین دستگاه دریافت می کنند.
استفاده از این تکنولوژی می تواند زمان نصب دوربین های مداربسته را به شدت کاهش دهد و همچنین عیب یابی و تعمیر سیستم های آنالوگ را ساده تر کند.

POC چطور کار می کند؟

نحوه کار POC کمی با POE متفاوت است. در تکنولوژی POE از دو رشته از سیم های کابل شبکه برای تغذیه تجهیزات استفاده می شد. اما در کابل های کواکسیال رشته اضافه ای وجود ندارد، به همین خاطر متخصصان، برق را از طریق مغزی و شیلد کابل ارسال می کنند. سیگنال تصویر دوربین هم توسط یک Encoder بر روی ولتاژ ارسالی سوار می شود و در محل دریافت مجدد توسط Decoder به شکل سیگنال تصویر دیجیتال در می آید. البته این تنها روند عمومی کار این تکنولوژی است و جزئیات تخصصی نحوه کار آن بسیار طولانی تر است.

محدودیت ها در سیستم POC

گذشته از تمام مزایای سیستم POC این سیستم محدودیت هایی هم دارد. بزرگترین محدودیت این سیستم، حدود بودن نوع دوربین و DVR در سیستم مداربسته است. در صورتی که بخواهید دوربین های آنالوگ را به صورت POC تغذیه کنید، خود دوربین ها حتما باید این تکنولوژی را پشتیبانی کنند. دستگاه DVR هم حتما باید دارای خروجی های POC باشد. در صورتی که یکی از این دو شرط برقرار نباشد شما باید دوربین را به صورت مجزا تغذیه کنید. در ضمن به یاد داشته باشید که تکنولوژی POC تنها برای دوربین های آنالوگ نسل جدید (آنالوگ HD) قابل استفاده است و دوربین های آنالوگ قدیمی نمی توانند POC باشند.
سیستم های POC همچنین دارای محدودیت کابل هم هستند. در سیستم های فعلی فاصله دوربین تا دستگاه DVR نمیتواند بیش از 200 متر (در دوربین های هایک ویژن) باشد. با توجه به ولتاژ پایین تغذیه دوربین ها، افت ولتاژ در کابل بالا خواهد بود و نمی توان دوربین ها را در فواصل بالا تغذیه کرد. پس برای دوربین های با فاصله بالاتر از 200 متر باید به صورت جداگانه کابل برق بکشید.


:: بازدید از این مطلب : 176
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 17 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جعفر

نصب دوربین مدار بسته در مطب های پزشکی

نصب دوربین مدار بسته در مطب های پزشکی

نصب دوربین مدار بسته در مطب های پزشکی

نظارت تصویری یک ابزار امنیتی ارزشمند برای موسسات بهداشت و درمان از هر شکل و اندازه است و به بیماران، پزشکان و کارمندان کمک می کند تا ابتدا در معالجه تمرکز کنند

و نصب دوربین مدار بسته مطب پزشک یکی از ارکان اصلی حفظ امنیت برای مراکز بهداشتی می باشد و این امکان را فراهم می کند که بتوانید در مطب دکتر آرامش داشته باشید زیرا چشمان بیدار دوربین مدار بسته تمام وقایع را ضبط می کند و برای شخص دکتر این مزیت را دارد که بر روی نحوه کار کارکنان خود نظارت داشته باشد.

مزایای دوربین های امنیتی کلینیک

محافظت از بیماران – سوابق پزشکی می توانند برخی از خصوصی ترین اطلاعات را در مورد یک شخص در اختیار داشته باشند و می توانند حاوی اطلاعاتی باشند که می توانند برای سارقان هویت یا سایر طرف های همکار ارزشمند باشند. یک سیستم نظارت تصویری دریک لابی مطب یا اتاق پرونده می تواند به امن بودن سوابق پزشکی و هویت بیماران کمک کند. دوربین های امنیتی کلینیک های درمانی همچنین بیماران را در حالی که منتطر مراجعه به پزشک هستند، ایمن نگه می دارد و به بهبود تجربه کلی آنها کمک می کند.

محافظت از لوازم – یکی از مهمترین قسمت های مراقبت های بهداشتی، داشتن تجهیزات مناسب برای انجام کار است. وسایل پزشکی از موارد ارزان قیمت مانند سواب پنبه گرفته تا تجهیزات پیشرفته مانند دستگاه های اشعه ایکس یا داروهای پیشرفته است. دوربین های امنیتی موجود در اتاق های کلینیک و بیمارستان می توانند به ایمن نگه داشتن منابع و کارآیی عملیات بهداشت و درمان کمک کنند.

مانیتورینگ از راه دور – پیشرفت های ویدیوی IP و فناوری دیجیتال باعث شده است که بتوانید فیلم های نظارت را از راه دور از هر رایانه، تلفن هوشمند یا لپ تاب و موبایل مشاهده کنید، این امر به شما امکان می دهد تا مراکز بهداشتی و درمانی ۲۴ ساعت در روز محافظت بمانند، زیرا مدیران می توانند با کشیدن یک کابل از راه دور از دوربین ها، فورا به هشدارها پاسخ دهند. در منتیجه نصب دوربین مداربسته ضروری است.

خطرات نظارت بر مراکز بهداشت و درمان

حریم خصوصی – بسیار مهم است که از حریم خصوصی بیماران و پزشکان در هر زمان محافظت شود. سلامت یک فرد از نظر قانونی موضوعی است که فقط می تواند بین بیمار و ارائه دهنده خدمات درمانی مورد بحث قرار گیرد، بنابراین دوربین های امنیتی فقط باید در مکان های عمومی قرار بگیرند که در آن باعث به خطر افتادن حریم خصوصی و اعتماد بیمار نشود.

مشاوره راه اندازی برای دوربین های فیلمبرداری IP کلینیک

دوربین ها را در نزدیکی ورودی ها و محل های خروجی قرار دهید تا از هر بازدید کننده ای که وارد کلینیک بهداشت می شود تصویر دریافت کنید و دوربین هایی  را در جلوی اتاق های مطب و راهرو ها استفاده کنید تا از امنیت تجهیزات اطمینان حاصل کنید.

نصاب دوربین مدار بسته مطب

برای اینکه نصب دوربین مدار بسته مطب پزشک داشته باشید و یا اینکه صاحب کلینیک و یا یک مطب پزشکی هستید لازم است این را بدانید که بهترین نصاب دوربین مدار بسته در مطب پزشک در فروشگاه دوربین مدار بسته ایران حافظ می باشد و این امکان را برای شما فراهم می کند که بهترین کیفیت و بالاترین درجه امنیت و نظارت را با پایین ترین قیمت ممکنه داشته باشید می توانید از فروشگاه دوربین مدار بسته ایران حافظ استفاده نمایید و از کادر فنی تخصصی این فروشگاه استفاده کنید.

قیمت پک دوربین مداربسته  قیمت دوربین مداربسته بیسیم   شرکت نصب دوربین مدار بسته  هایکویژن تهران

تفاوت HDMI و VGA در دوربین مدار بسته

تفاوت-VGA-HDMI,,
با توجه به اینکه تکنولوژی های تصویری از گذشته تا کنون پیشرفت چشمگیری داشته اند تجهیزات مورد نیاز در بستر سازی آنها نیز دچار تغییرات چشمگیری شده اند. یکی از این تجهیزات انواع مختلف کابل ها هستند که از چندین رشته سیم تشکیل شده اند. کابل ها دارای قابلیت های مختلفی بوده و معمولا برای اتصال دو دستگاه مختلف به یکدیگر استفاده می گردند. از کابل ها برای اهداف مختلفی استفاده می گردد و طراحی آنها نیز بر همین اساس است. کابل ها به طور گسترده ای در دستگاه های الکترونیکی برای انتقال برق و سیگنال های صوتی و تصویری مورد استفاده قرار می گیرند. در پیاده سازی و نصب تجهیزات مدار بسته از انواع مختلفی از کابل ها می توان استفاده نمود. دستگاه های ضبط DVR و NVR خروجی های تصویری متفاوتی دارند. دو خروجی HDMI (High Definition Multimedia Interface) و VGA (Video Graphics array)هر دو برای اتصال دستگاه های فوق به نمایشگر های مختلف و مشاهده تصاویر در تجهیزات مداربسته بکار می روند.
تکنولوژی VGA یک فناوری قدیمی است که در سال 1987 توسط شرکت IBM جهت استفاده در کامپیوترهای داخلی خود ابداع گردید. سپس بسیاری از تولید کنندگان آن را پذیرفته و در تولیدات خود پیاده سازی کردند و با گذشت زمان تبدیل به استانداردی در تمام دستگاه های ویدئویی گردید.
از سوی دیگر HDMI فناوری نسبتا جدید تری است که در سال 2003 توسط گروهی از تولیدکنندگان برای ایجاد استانداردی جدید جهت تبادل سیگنال های دیجیتال بین دستگاه های مختلف ابداع گردید. کابل های HDMI دارای نسخه های متعددی بوده که هر کدام با توجه به ساختار خود توانایی انتقال تصاویری با رزولوشن های مختلف را دارند.
تفاوت VGA و HDMI در دوربین مدار بسته

تفاوت اصلی میان این دو، در قالب و فرمت اطلاعاتی است که انتقال می دهند. VGA اطلاعات را در فرمت استاندارد آنالوگ انتقال داده در حالی که این عمل در HDMI به صورت دیجیتال انجام می گیرد. از دیگر تفاوت های این دو فناوری می توان به موارد زیر اشاره نمود:
  1. کابل HDMI توانایی ارسال همزمان تصویر و صدا را دارد در حالیکه VGA تنها توانایی انتقال تصاویر را دارد.
  2. بالاترین کیفیت تصویر ارائه شده در HDMI رزولوشن 4096*2160 است که با نام 4K یا Ultra Hd نیز شناخته می شود اما خروجی VGA حداکثر توانایی ارسال تصاویری با رزولوشن ۲۰۴۸ * ۱۵۳۶یا Full HD را دارد.
  3. از کابل VGA تنها میتوان جهت اتصال دستگاه به مانیتور یا تلویزیون های معمولی استفاده نمود. اما کابل HDMI توانایی انتقال تصاویر را بر روی تلویزیون و نمایشگر هایی با رزولوشن 2 مگاپیکسل نیز دارد.

 



:: بازدید از این مطلب : 242
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 17 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جعفر

 

مزایای استفاده از فیبر نوری در دوربین مدار بسته

مزایای استفاده از فیبر نوری در دوربین مدار بسته

افزایش فاصله انتقال سیگنال تصویری

فاصله موثر دستگاه های استاندارد مس، با استفاده از انواع کابل های

مسی و کواکسیال، به صورت کلی بسیار محدود هستند.

امروزه دستگاه های مس به فیبرها می توانند سیگنال های داده خود را

تا ۱۱۰ کیلومتر بسته به دستگاه ها و نوع کابل، مورد استفاده قرار دهند

به عنوان مثال کابل های Multimode برای فاصله های کوتاهتر، و کابل

های single mode برای فاصله های طولانی استفاده می شوند.

ارسال انواع داده های مختلف با استفاده از یک کابل

از آنجا که کابل فیبر نوری امکان ارائه پهنای باند بیشتری را فراهم می

کند، دستگاه های تبدیل به شما اجازه می دهند سیگنال های داده

چند گانه را چند برابر کرده و آن ها را فقط با یک کابل فیبر نوری انتقال

بدهیم.

نویزگیری بسیار کم و کیفیت بالای انتقال داده

استفاده از کابل فیبر نوری و دستگاه های مناسب آن، باعث از بین

رفتن صدای اضافی بیرونی و تداخل از نفوذ به تجهیزات مبتنی بر مس

شما خواهد شد. بطور کلی ضمن اینکه کیفیت انتقال داده ها بیشتر

می شود، امنیت شبکه نیز افزایش پیدا می کند.

حفاظت در مقابل رعد و برق

کابل های فیبر نوری در مقابل رعد و برق مقاوم اند و استفاده از آنها

باعث کم شدن آسیب پذیری می شود.

مقالات مرتبط با دوربین مداربسته:

  1. قیمت یو پی اس
  2. گارانتی هایک ویژن
  3. اینترنت اشیا
  4. سیستم یکپارچه امنیتی
  5. 5.      دوربین مداربسته خورشیدی
  6. تکنولوژی EXIR هایک ویژن

معرفی سیستم اعلام سرقت



:: بازدید از این مطلب : 204
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 28 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جعفر

 

IR CUT دوربین مدار بستهIR CUT

دوربین مدار بسته

دوربین های مدار بسته دید در شب طوری ساخته می شوند که

بتوانند به جز امواج نور مرئی امواج مادون قرمز یا IR را هم نمایش

دهند.

چنین قابلیتی امکان دید در شب IR را برای دوربین فراهم می کند.

دوربین در طول شب از طریق LED های مادون قرمز محیط را روشن

کرده و تصاویر را در طول شب دریافت می کند. اما این موضوع مشکلی

را برای دوربین های مدار بسته به وجود می آورد. در طول روز که دوربین

نیازی به امواج مادون قرمز ندارد هم این امواج را جذب می کند.

حجم امواج مادون قرمز در طول روز خیلی زیاد است و جذب آنها باعث

می شود رنگ و نور بندی دوربین غیر طبیعی به نظر برسد. برای رفع

این مشکل از فیلتر IR CUT استفاده می کنند.

مقالات مرتبط با دوربین مداربسته:

  1. قیمت دوربین مدار بسته
  2. خرید دوربین مداربسته
  3. خرید دوربین مدار بسته
  4. هایک ویژن
  5. دوربین هایک ویژن


:: بازدید از این مطلب : 202
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 28 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جعفر

 

10 دلیل مهم برای نصب دوربین مدار بسته10

دلیل مهم برای نصب دوربین مدار بسته

علت نصب دوربین مدار بسته موارد بسیاری است اما، ۱۰ دلیل

مهمی را که سبب می شود شما در محل کار یا خانه دوربین مدار

بسته نصب کنید، در این مطلب با شما به اشتراک می گذاریم.

۱ – زیر نظر داشتن مجرمان

با داشتن دوربین مدار بسته در محل، می توان مطمئن بود، اگر زمانی

در محل مورد نظر، جرمی اتفاق افتاد، با استفاده از فیلم های دوربین

مدار بسته بتوان، برای اثبات جرم اقدام کرد.

۲ – جلوگیری از اشتباهات یا رفتار خلاف قانون کارکنان

کارکنان با دیدن دوربین های مخفی نمی توانند هر اشتباهی را انجام

دهند و میزان بروز رفتارهای نگران کننده در آنها کاهش پیدا می کند،

زیرا می دانند تحت نظر هستند.

۳ – کمک به کشف حقایق
۴ – موثق بودن عکسها و فیلم های دوربین مدار بسته در مراجع قانونی

عکس ها و فیلم هایی که با دوربین های مدار بسته ی محل وقوع جرم،

گرفته شده اند از نظر قانون بسیار مورد قبول هستند.

۵ – مراقبت از کودکان و سالمندان

وقتی شما از سالمندان و کودک دلبندتان دور هستید، می توانید امنیت

خانه را با کمک دوربین های مدار بسته، زیر نظر داشته باشید.

۶ – مراقبت از محل کار از راه دور
۷ – آرامش و امنیت بیشتر کارکنان

بسیار مهم است که کارکنان شما، با وجود سیستم های امنیتی

احساس آرامش و امنیت می کنند و از اینکه مورد هجوم واقع شوند

یا حرفشان را کسی باور نکند، آرامش خاطر دارند.

۸ – ایجاد انگیزه برای کارکنان

داشتن سیستم های مدار بسته در محل کار می تواند سبب ایجاد

انگیزه برای کارکنان شود، آنها با اطلاع از اینکه کلیه فعالیت هایشان

زیر نظر است، سعی می کنند تا بهتر رفتار کنند و در جهت ارتقای

شغلی و رفتاری خویش تلاش کنند.

۹ – کاهش ضرر و زیان مالی در هنگام بروز حوادث

در مواردی که حادثه رخ می دهد، جلوگیری از ادامه ی هر لحظه ی

حادثه، در کاهش تلفات مالی و جانی مهم است.

۱۰ – اطمینان بیشتر مشتری

وقتی مشتریان به بانک یا فروشگاهی وارد می شوند که در آنجا دوربین

های مدار بسته وجود دارد، احساس امنیت بیشتری می کنند و اطمینان

واعتماد بالایی در آن محل اقدام به انجام کارهای خود می کنند. آنها می

دانند که همه چی تحت کنترل و نظارت است و این سبب بروز احساس

بهتری می شود.

مقالات مرتبط با دوربین مداربسته:

  1. انواع دوربینهای تب سنج
  2. جنبه تاریک اینترنت اشیا
  3. دوربین تشخیص چهره: راه حل های بدون تماس
  4. استراتژی امنیت سایبری

هوش مصنوعی در عملیات نظارتی



:: بازدید از این مطلب : 205
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 28 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جعفر

 


Dual Stream در دوربین مداربسته به چه معناست؟

یکی از چالش های عمومی هنگام نصب دوربین های مداربسته، ایجاد امکان پخش همزمان تصاویر برای چند کاربر است. برای مثال در یک پروژه سازمانی و اداری ممکن است مدیران این سازمان بخواهند تصاویر دوربین های مداربسته در چند مکان مختلف نمایش داده شود و یا همزمان بر روی تلفن های همراه خود به صورت آنلاین تصاویر را رصد کنند. در چند سال اخیر شرکت های بزرگ تولید کننده دوربین های مداربسته مانند شرکت هایک ویژن ( hikvision ) امکان هایی بوجود آورده اند که تا حد بسیار زیادی این مشکل را برطرف کرده است.

نحوه عملکرد سیستم Dual Stream

Dual Stream را “جریان دو سویه” ترجمه کرده اند. از نظر عملکرد سیستم های تصویری مداربسته باید اینچنین گفت که در حالت عادی دستگاه ضبط کننده تنها یک شکل از تصویر را دریافت می کند و آن را برای نمایش ارسال می کند. در این حالت ما تنها یک Stream یا جریان تصویری داریم.
نسل جدید سیستم های مداربسته را شرکت های تولید کننده به صورت Dual Stream طراحی می کنند. در این حالت دو تصویر با اندازه و کیفیت متفاوت برای دو کاربر مختلف ارسال می شوند. تصویر اصلی که Main stream هم نامیده می شود، برای نمایش در نمایشگری که مستقیما به دستگاه متصل شده است، ارسال شده و یک تصویر کوچکتر و کم حجم تر به نام Sub Stream نیز برای یک گیرنده دیگر ارسال می شود.
به طور عمومی کیفیت تصویر Substream از Mainstream  کمتر است اما در تکنولوژی های جدید بکار رفته در شرکت های مختلف کیفیت Substream نیز تا حد بسیار قابل قبولی افزایش داشته است. همچنین به این نکته نیز توجه داشته باشید که  ویژگی ها و کیفیت هر یک از این جریان های تصویری در تنظیمات دستگاه قابل تغییر است.

نکته مهم دیگر این است که  دستگاه های دوربین مداربسته را به دلیل نیاز های مختلف کاربران به کیفیت های تصویری مختلف به صورت Dual Stream طراحی می کنند.  این حالت طراحی باعث می شود که دو تصویر با اندازه ها و کیفیت های متفاوت برای دو کاربر متفاوت ایجاد شود.

Dual-Stream-در-دوربین-مداربسته-به-چه-معناست؟,,

کاربرد جریان SubStream

در سطرهای بالا به این نکته اشاره کردیم که کیفیت تصویر در این روش با کیفیت تصاویر اصلی دستگاه متفاوت است و عموما تصاویر با کیفیت پایین تری ایجاد می شود. با این وجود رزولوشن و نرخ فریم به صورت جداگانه برای تصاویر  Substream  قابل تنظیم است.

همچنین برای بالا بردن کیفیت تصاویر در سیستم Substream تجهیزاتی طراحی شده است که کیفیت بالاتری ایجاد می کنند و یا یک استریم اضافه ی دیگر با کیفیت بالا را (به جز Main Stream) برای کاربر فرآهم می کنند.

آیا دستگاه های ضبط هایک ویژن Dual stream هستند؟

به طور کلی دوربین های تحت شبکه ساخته شده توسط برند های معتبر دنیا مانند هایک ویژن همگی دارای این قابلیت هستند و البته برخی از دستگاه های پیشرفته نسل جدید نیز به قابلیت Multi Stream مجهز شده اند و بدین وسیله می توانند چندین تصویر متفاوت را به شکل همزمان به کاربران مختلف ارسال کنند.

یه عبارتی دقیق تر همه دستگاه های ضبط تولید شده توسط شرکت هایک ویژن قابلیت Dual Stream در دوربین مداربسته را دارا هستند. دوربین های تحت شبکه ساخت شرکت هایک ویژن نیز همگی دارای این قابلیت هستند. از طرف دیگر دستگاه ها و دوربین های پیشرفته نسل جدید هایک ویژن دارای قابلیت Multi Stream هستند. همانطور که توضیح دادیم این ویژگی باعث می شود چندین تصویر متفاوت را به صورت همزمان برای کاربری های متفاوت تولید کنند.

 



:: بازدید از این مطلب : 236
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 23 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جعفر

 

دوربین مدار بسته پلاک خوان: برای خواندن پلاک یک خودرو دو حالت وجود دارد:

۱- خودرو ثابت و در فاصله نسبتا دور از دوربین قرار دارد.

۲- خودرو متحرک با سرعت زیاد و در فاصله نسبتا نزدیک از مقابل دوربین عبور میکند.

در حالت اول:

مهمترین پارامتر تعیین کننده جهت خواندن پلاک، کیفیت تصویر یا رزولوشن دوربین

هست، بطور مثال با دوربینی با رزولوشن ۲ مگا پیکسل و در شرایط نوری مناسب با زاویه

دید متعارف لنز ۳٫۶ میلیمتری میتوان از فاصله ۱۰ متری پلاک خودروی پارک شده را

مشاهده کرد. البته پس از بزرگنمایی روی تصویر یا همان زوم دیجیتال.

در حالت دوم:

مهمترین پارامتر جهت خواندن پلاک، fps یا همان فریم بر ثانیه دوربین  هست. توجه

داشته باشید که دوربین های مدار بسته معمولی موجود در بازار با حداکثر ۳۰ فریم بر

ثانیه تصویر برداری انجام میدهند در صورتی که برای ثبت تصویر برداری مورد نیاز

میباشد.لذا دوربین های با فریم بر ثانیه تصویر برداری انجام میدهند در صورتی که برای

ثبت تصویر واضح از پلاک خودروی متحرک با سرعت ۱۲۰ کیلومتر در ساعت حداقل ۳۰۰

فریم بر ثانیه سرعت تصویر برداری مورد نیاز میباشد. لذا دوربین های با فریم بر ثانیه

خیلی بالا جهت ثبت تصویر واضح از پلاک خودروهای متحرک طراحی و ساخته شده که

اکثرا مورد استفاده پلیس راهنمایی و رانندگی قرار میگیرند.

نکته مهم:

برخی مواقع مشتریان از مکان مشاهده پلاک در دوربین با عنوان دوربین پلاک خوان نام

میبرند که این نام گذاری اشتباه است. نباید دوربین های پلاک خوان با قابلیت تشخیص

اتوماتیک پلاک ( ANPR ) را با امکان مشاهده پلاک خودرو یک دوربین ساده چند مگا

پیکسلی اشتباه گرفت. برای اینکه بتوانید پلاک یک ماشین را در دوربین ببینید نیازی به

دوربین ANPR ندارید. کافیست یک دوربین با قابلیت WDR خریداری کنید. برای مشاوره

رایگان در این زمینه و دوربین مورد نیاز خود میتوانید با کارشناسان شرکت ایران حافظ

تماس حاصل نمایید.

قابلیت پلاک خوانی اتوماتیک ANPR

تشخیص خودکار پلاک خودرو فناوری است که با استفاده از تشخیص نویسه روی تصاویر،

صفحات پلاک خودرو را برای ایجاد داده های خودردو، میخواند. از این قابلیت پلیس

راهنمایی و رانندگی، سیستم های کنترل تردد خودرو و راهبند، و نرم افزارهای پلاک خوان

میتوانند بهره بگیرند. دوربین مدار بسته ANPR توسط نیروهای پلیس در سراسر جهان

برای اهداف اجرای قانون، از جمله برای بررسی ثبت یا مجاز بودن وسیله نقلیه استفاده

میکنند. همچنین برای اخذ عوارض الکترونیکی در جاده ها، پرداخت به ازای هر بار تردد

استفاده میشود و به عنوان یک روش برای فهرست نویسی از ترافیک، به عنوان مثال

توسط آژانس های بزرگراهی استفاده میشود.

از تشخیص خودکار شماره پلاک میتوان برای ذخیره تصاویر گرفته شده توسط دوربین مدار

بسته ها و همچنین متن موجود در پلاک، با برخی از تنظیمات برای دخیره عکس راننده

استفاده کرد. سیستم ها معمولا از نور مادون قرمز استفاده میکنند تا به دوربین اجازه

دهند در هر زمان از شبانه روز عکس بگیرد.



:: بازدید از این مطلب : 240
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جعفر

 

تکنولوژی H.265 در دوربین های مدار بسته: تکنولوژی H.265 نسل جدید و تکامل یافته ی

تکنولوزی H.264 هست. تقریبا همه ما با فرمت فشرده سازی H.264 باعث می شد که

تصاویر دوربین های مدار بسته با کیفیت بالاتری فشرده سازی شوند و همین طور انتقال

تصاویر با این سیستم در بستر اینترنت یا شبکه های محلی کمک می کند که پهنای باند

کمتری را اشغال کند. این فناوری از سال ۲۰۰۴ آغاز شد ودر سال ۲۰۰۷ تکمیل و در ۲۰۱۰

تقریبا همه گیر شد. حالا HEVC ADVANCE قصد دارد نسل تکامل یافته ی این فناوری

بانام H.265 را در سال ۲۰۱۶ عرضه کند. البته در سال ۲۰۱۳ به این فناوری دست پیدا کرده

بود ودر سال ۲۰۱۵ تکمیل شد. تکنولوژی H.264 فشرده سازی تصویر را به یک چهارم

H.264 انجام می دهد. به نظر میرسد با توجه به گسترش استفاده از دوربین های تحت

شبکه از این تکنولوژی استقبال شود.

سازگاری تکنولوژی H.265 و پروتکل ONVIF

همراه با معرفی استاندارد فشرده سازی H.265 به عنوان یک روش برای کاهش پهنای باند

مصرفی بدون افت کیفیت تصویر، برنامه ریزی برای تعریف آن در پروتکل ONVIF صورت

گرفته است. با گرایش روز افزون به استفاده از دوربین های با رزولوشن بالاتر در سطح

دنیا، نیاز به تکنیک های کاهش پهنای بیش از پیش آشکار شده است. مشابه کمکی که

تکنیک فشرده سازی H.265 برای تغییر سلیقه بازار از دوربین های آنالوگ به IP انجام داد

انتظار میرود فشرده سازی H.265 نیز تمایل استفاده به دوربین های با رزولوشن بالا نظیر

۴K را افزایش دهد.

کاهش هزینه با فشرده سازی H.265

یک دوربین مدار بسته تحت شبکه با قابلیت فشرده سازی H.265 استفاده از پهنای باند را

کاهش میدهدف همچنین میتوان صرفه جویی زیادی در هارد دیسک و سیستم های

ذخیره سازی داشته باشید. به دلیل پردازش همزمان بخش های مختلف تصاویر با تاخیر

کمتری در دوربین مدار بسته نسبت به فرمت H.264 انجام میگردد.



:: بازدید از این مطلب : 228
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جعفر

یکی از مهمترین موضوعات برای پیشرفت در هر صنعتی مطالعه مقالات تخصصی در آن صنعت است. در این مطلب یکسری مقالات مفید در زمینه دوربین مداربسته را برای شما لیست کرده ایم که می توانید با مطالعه این مقالات دانش خود در زمینه دوربین مداربسته را افزایش دهید.

  1. امنيت سايبري هايك ويژن / دوربين مداربسته كره اي
  2. دوربين مداربسته ثابت / معرفي دوربين Color Vu هايك ويژن
  3. دوربين مداربسته صنعتي / معرفي دوربين مداربسته هايلوك
  4. دستگاه ضبط دوربين مداربسته / رعايت قانون GDPR
  5. دوربين مداربسته Wifi چيست؟ / DVR Acusense هايك ويژن
  6. دوربين مداربسته كره اي / امنيت سايبري هايك ويژن
  7. دوربين مداربسته ثابت / دوربين مداربسته هاي لوك
  8. دوربين مداربسته صنعتي / دوربين توربو اچ دي سري Color Vu هايك ويژن
  9. دستگاه ضبط دوربين مداربسته / DVR Acusense هايك ويژن
  10. دوربين مداربسته Wifi / رعايت قانون GDPR
  11. فناوری Exir در دوربین مداربسته / نرم افزار مدیریت تصویر دوربین های هایک ویژن
  12. Triple Stream در دوربین مداربسته / دوربین مقاوم در برابر خوردگی هایک ویژن
  13. تبدیل فرمت ویدئویی DAV در DVR دوربین مدار بسته / تکنولوژی WDR چیست ؟
  14. سنسور تشخیص حرکت PIR دوربین مدار بسته / همه چیز در خصوص دوربین PanoVu شرکت هایک ویژن
  15. معرفی فناوری Exir در دوربین مداربسته /نرم افزار مدیریت تصویر دوربین های هایک ویژن
  16. قابلیت ضبط Edge Recording دوربین مداربسته / دوربین (Anti Corrosion) هایک ویژن
  17. فناوری ROI در دوربین مدار بسته / تکنولوژی WDR در دوربین مداربسته
  18. قابلیت های دوربین های مداربسته / بررسی ساختار دوربین مداربسته
  19. ایجاد تصویر با کیفیت از دوربین مداربسته در شرایط نوری متفاوت
  20. نحوه نصب و کنترل دوربین های اسپید دام / آداپتور رو نزدیک دوربین نصب کنم یا دستگاه؟
  21. سیستم های دوربین مدار بسته دیجیتال در برابر آنالوگ / معرفی دوربین بولت AVM553J محصول شرکت AVTECH
  22. شبکه بی سیم آنالوگ و دیجیتال / وظیفه ی DNR در دوربین مداربسته
  23. چند نکته مهم برای خرید دوربین مداربسته
  24. دوربین مداربسته پیشرو در دنیای حفاظت / وظیفه ی DNR در دوربین مداربسته
  25. شبکه بی سیم آنالوگ و دیجیتال / محاسبه کابل مورد نیاز برای نصب دوربین مداربسته
  26. نکاتی برای خرید تجهیزات دوربین مداربسته
  27. نصب دوربین های گردان (دام متحرک) / نام کاربری و رمز عبور پیشفرض دوربین های مداربسته
  28. محافظت دوربین مدار بسته در برابر دستکاری / نصب دوربین مداربسته در آسانسور
  29. قوانین و مقررات نصب سیستم دوربین مداربسته / ورود به بازار کار دوربین های مداربسته
  30. نویز تصویر در دوربین های مداربسته / پروسه نوردهی در دوربین های مدار بسته
  31. ورود به بازار کار در حوزه سیستم های نظارت تصویری / قوانین و مقررات نصب سیستم دوربین مداربسته
  32. محافظت دوربین مدار بسته در برابر دستکاری / عیب یابی و رفع مشکلات NVR
  33. مزایا و معایب دوربین های بی سیم / نصب دوربین مداربسته در آسانسور
  34. کنترل دوربین PTZ / سیستم دوربین مدار بسته فروشگاه ها
  35. لایه ی جلسه(Session Layer) / شبکه های گسترده Wi-Fi در دوربین مداربسته
  36. لایه نمایش (Presentation Layer) / لایه کاربرد(Application Layer) در دوربین مداربسته
  37. لایه ی پیوند داده / لایه ی انتقال (Transport Layer) در دوربین مدار بسته تحت شبکه
  38. لایه شبکه(Network Layer) و لایه ی فیزیکی(Physical Layer)در دوربین تحت شبکه
  39. لایه کاربرد(Application Layer) / شبکه های گسترده Wi-Fi
  40. لایه ی جلسه(Session Layer) و لایه نمایش (Presentation Layer) در دوربین مداربسته
  41. لایه ی فیزیکی و لایه ی انتقال در دوربین مداربسته تحت شبکه
  42. لایه شبکه(Network Layer) , لایه ی پیوند داده در دوربین های مداربسته
  43. پهنای باند دوربین مداربسته و سیستم نظارت تصویری / تفاوت دوربین مدار بسته وارم لایت با استار لایت
  44. کابل کشی شبکه دوربین مداربسته / همه چیز دوربین مداربسته
  45. تکنولوژی Defog (مه زدایی) در دوربین مداربسته
  46. انتقال تصویر از طریق سایت No-IP / سوئیچ KVM چیست؟
  47. سری جدید دوربینهای مداربسته PTZ اویجیلون / نگهداری دوربین مدار بسته
  48. سنسورهای تصویربرداری دوربین مداربسته / بهبود تصاویر دوربین مدار بسته
  49. تاثیر نور بر عملکرد دوربین مداربسته
  50. شناسایی برندهای متفرقه دوربین مداربسته / آموزش زدن سوکت شبکه دوربین مداربسته


:: بازدید از این مطلب : 239
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جعفر

 

حملات و هک دستگاه DVR دوربین مدار بسته: دور جدیدی از حملات و هک دستگاهای

DVR تازه هست که شروع شده خسارات ناشی از این حمله باعث میشه که دستگاههای

رکوردر بصورت پیاپیو خود به خود شروع به ری استارت شدن میکنن. برای حل این چه باید

کرد؟ ابتدا دستگاه رکوردر رو از اینترنت قطع کنید و اقدامات زیر رو انجام بدید:

۱- برای انتقال تصویر در مودم هایی که از IP Static استفاده میکنید، داخل مودم اگر از قابلیت DMZ استفاده کردید این قابلیت رو غیر فعال واز سرویس Port Forwarding  استفاده کنید.

۲- پورت های HTTP در داخل دستگاه های رکوردر که معمولا روی پورت پیش فرض ۸۰ هستند رو تغییر بدید.(پورت ۸۱, ۸۲, ۸۰۸۰ و مشابه پورت هایی هستند که میتونید جایگزین پورت ۸۰ کنید.)

۳- رمزهای پیش فرض بر روی دستگاه های رو حتما تغییر بدید.

۴- در صورت امکان فریمویر خود دستگاه های مودم رو به روز رسانی کنید (اگر اطلاعاتی ندارید از همکاران IT ای که در نزدیکی خودتون دارید، پرس و جو کنید.)

۵- در صورتی که مودم قابلیت Firewall دارند از قسمت Advanced در مودم هاتون، این گزینه رو فعال کنید.

در بیشتر موارد با انجام موارد ۱ تا ۳ مشکل بر طرف خواهد شد.

نحوه هک کردن DVR چگونه است؟

نرم افزارهایی هستند که با چک کردن چند نام کاربری بسیار رایج در دستگاه مرکزی مدار

بسته یا پسورد کارخانه دستگاه امکان هک کردن آنها را بوجود می آورند. مانند: ۱۲۳۴۵،

۵۴۳۲۱، ۱۲۳۴۵۶، و… پسورد مادر دی وی آر سیستم مدار بسته هستند.نرم افزار هک با

پیدا کردن آدرس IP و چک کردن چندین پسورد در دستگاه در صورت ساده بودن پسورد

امکان ورود به سیستم مدار بسته را ممکن خواهد نمود.

طریقه دیگر هک کردن یک سیستم مدار بسته:

ورود غیر مجاز به وب سات ارائه دهنده به خدمات DDNS است. برخی وب سایت ها از

طریق ارائه این خدمات امکان انتقال تصویر سیستم مدار بسته را بدون IP Ststic برای شما

فراهم میکنند. با ورود یا هک کردن این وب سایت امکان دسترسی به تصاویر زنده

دوربین های مدار بسته برای هکر ممکن میشود.

روش آخر هک کردن سیستم مدار بسته

ورود به نرم افزار دستگاه مرکزی NVR و یا DVR یا سرور دوربین ها است. در رابطه با

برندهای معتبر دوربین مدار بسته احتمال هک شدن خیلی پایین است و از آنجا که این

دوربین ها به منظور استفاده در پروژه های حساس قرار است مورد استفاده قرار گیرند

تمامی احتیاط های لازم در رابطه با طراحی نرم افزارهای این برندها صورت میگیرد. اما در

رابطه با برندهای نا معتبر امکان هک کردن سیستم اگر چه کم است اما وجود دارد.



:: بازدید از این مطلب : 195
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 مرداد 1400 | نظرات ()